Ostoskori on tyhjä (0,00€)
  • Ei tuotteita

Maksutavat

Tilaa uutiskirje

Toimitusehdot

Voimassa 1.7.2014 alkaen

Verkkokauppa

Inchcape Motors Finland Oy, Jaguar ja Land Rover merkkien virallinen maahantuoja, (y-tunnus 09009896) myy pääosin itse maahantuomiaan tarvikkeita ja varusteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Alkuperäisillä Land Rover- ja Jaguar lisävarusteilla on 12kk tuotetakuu koskien materiaali- ja valmistusvirheitä. Tuotetakuu ei kata mahdollisista asennusvirheistä johtuvia vikoja tai muita ongelmia. Muilla kuin Jaguar tai Land Rover tuotteita koskevat niiden valmistajan/maahantuojan erikseen määrittämät takuuehdot. Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusaikojen muutoksiin.

Verkkokaupaan liittyviin kysymyksiin ja reklamaatioihin vastaamme ensisijaisesti sähköpostitse osoitteessa verkkokauppa@inchcape.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Pay Trail Oyj (entinen Suomen Maksuturva Oy) (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti.

Pay Trail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

Lue Lisää maksupalveluun liittyvistä asioista www.paytrail.com/kuluttajille

tai ota yhteys Pay Trail asiakaspalveluun arkisin klo 8.00-19.00. Lankapuhelimesta 0,0821 €/puhelu + 0,069 €/min (alv 24 %). Matkapuhelimesta 0,0821 €/puhelu + 0,0149 €/min (alv 24 %). Viikonloppuisin ja muina aikoina: asiakaspalvelu@paytrail.com

 

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Käytössäsi on yleisimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet, jotka listattuna verkkokaupassa.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja PayTrail Oyj:n välille. Verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana, sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot.

Maksun saajana näkyy PayTrail Oy, joka myös käsittelee maksutapahtumia koskevat reklamaatiot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus ja tilaamiesi tuotteiden toimitusaika-arvio. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tilaukset käsitellään Inchcape Motors Finland Oy:n verkkokaupan asiakaspalvelun toimesta arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana jolloin lähetämme myös  tilausvahvistukset. Tilaukset pyritään käsittelemään aina tilauksen jälkeisenä ensimmäisenä arkipäivänä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan.

Valittavissasi on kaksi toimitustapaa: Toimitus lähimmälle jälleenmyyjällemme tai logistiikkapalveluntuottaja Post Nord ”My Pack” pakettipalvelu.  

Valitessasi toimitustavaksi ”toimitus lähimmälle jälleenmyyjälle”: toimitamme tilaamasi tuotteet veloituksetta lähimmälle Jaguar & Land Rover tuotteiden Inchcape Motors Finland Oy:n valtuuttamalle jälleenmyyjälle. Verkkokaupan asiakaspalvelu määrittää lähimmän jälleenmyyjäsi antamasi osoitteen paikkakunnan perusteella. Halutessasi voit määritellä muun jälleenmyyntipisteen toimituspaikaksi tilausvaiheessa ”lisätietoja kentässä”. Jälleenmyyjäluettelon löydät verkosta osoitteesta www.landrover.fi ja www.jaguar.fi .

Valitessasi toimitustavaksi PostNord Logisticsin MyPack-paketti: Tilauksesi toimitetaan MyPack-pakettina sinua lähellä sijaitsevaan noutopisteeseen tilausvahvistuksen yhteydessä saamasi toimitusaika-arvion mukaisesti. Noutopisteinä toimii yli 1100 Siwan, Valintatalon, Euromarketin ja Matkahuollon toimipistettä. Pitkien ja joustavien aukioloaikojen ansiosta voit noutaa pakettisi silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta, tuotteesta ja toimitustavasta riippuen 1-14 päivää. Tuotekohtaiset toimitusaika-arviot ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä ja tilauskohtaisesti saamasi tilausvahvistuksen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai muiden viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla tai ilmoitetaan tilausvahvistuksen yhteydessä tilattaessa antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksiin liittyvät tiedustelut sähköpostitse verkkokauppa@inchcape.fi

Palautusosoite My Pack palautuspakettina lähimmän noutopisteesi kautta:
Post Nord / Inchcape Motors Finland Oy
Osumakuja 3, ovi 10
01530 Vantaa

Palautus lähimmän jälleenmyyjän kautta:  Tuotteiden palautus veloituksetta ym. lähimmän jälleenmyyjäsi kautta 14vrk palautusajan puitteissa. Ota yhteys lähimpään jälleenmyyjääsi tai asiakaspalveluumme verkkokauppa@inchcape.fi

Huom! Jos palautat tilauksesi tuotteet muulla kuin ym. kuljetuksella emme vastaa palautuksesta aiheutuneista rahti- tai postikuluista.

Maksunpalautus tehdään ilmoittamallesi tilille vasta kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi sisällön.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio noutopisteeseen.

Kaikissa ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@inchcape.fi

Takaisin sivun yläreunaan